FAQ Alles over betalen
Indien er geen technische storingen zijn of betaalopdrachten om een andere reden niet uitgevoerd kunnen worden, dan worden alle betalingen per direct verwerkt. Met uitzondering van overboekingen dit kan enkele dagen in beslag nemen.
Ja!, Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij het betaalmiddel Bancontact beschikbaar gemaakt. Zo kunt u gemakkelijk betalingen verrichten zoals u dat gewend bent. Buiten dat accepteren we ook gangbare internationale betaalmiddelen zoals PayPal, Visa, Mastercard en bieden we de mogelijkheid om per ouderwetse overboeking te betalen.
Uiteraard!, met onze internationale verzendpartner kunnen we leveren in de meeste landen. Betalingen kunnen makkelijk verricht worden met de gangbare internationale betaalmiddelen zoals PayPal, Visa, Mastercard en per ouderwetse overboeking.
Helaas niet. Airco systemen zijn meestal een beste uitgave, om het risico op overvallen te verminderen hebben wij er bewust voor gekozen om geen contant geld te accepteren.
Bestellingen die opgehaald worden in ons magazijn dienen vooruit via de website besteld en betaald te zijn.
In sommige gevallen en na afspraak kunt u wel per pin betalen.
In beperkte mate ja. Als u heeft gekozen voor een installatie door Aircotje en de monteur stelt vast dat u extra installatie of afwerkings materialen nodig heeft, dan kunnen deze gelijk aan de monteur per pin voldaan worden.Reperaties en jaarlijks onderhoud kunnen meestal ook per pin voldaan worden.
In sommige gevallen kunt u op afspraak ook per pin betalen als u de airco in het magazijn van Aircotje komt ophalen.
Wat vervelend het lijkt er op dat er dan iets mis is gegaan met de automatische verwerking van de betalingen en het bijbehorende mail verkeer. Meestal lost dit zichzelf binnen 24 uur op en zo niet lossen we dit uiteraard zo snel mogelijk voor u op, u kunt hiervoor het beste even contact met ons opnemen. Houdt u alvast uw gegevens bij de hand: Naam en adres gegevens en ook het ordernummer en afschrijvingsgegevens van uw gekozen betaalmiddel.
Soms komt het ook voor dat de aanbieder van het door u gekozen betaalmiddel de betaling nog niet heeft verwerkt, controleert u daarom alstublieft nog 1 x uw afschriften voor u contact met ons op neemt.
Klik hier of op Co´tje om naar onze contact pagina te gaan.
Als u uw retouropdracht heeft verwerkt zoals aangegeven op onze Ruilen en retouren pagina. Dan wordt het door betaalde geld zodra wij de retour in ontvangst hebben genomen en gecontroleerd weer aan u uitbetaald.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de transactie heeft verricht, tenzij anders overeengekomen. Het kan het tot 14 dagen duren voordat het geld weer op uw rekening staat.
Helaas kunnen we niet ieder denkbaar betaalmiddel aanbieden. Vandaar dat we hebben gekozen voor een aantal betaalmiddelen waar de meeste mensen mee overweg kunnen. Uiteraard kunt u ons altijd laten weten welk betaalmiddel u mist, als de vraag om het betreffende betaalmiddel regelmatig terug komt kunnen we overwegen deze toch aan te bieden.
Nee sorry op dit moment accepteren we helaas nog geen Bitcoins.
Dat is heel vervelend en zou niet mogen gebeuren. Helaas kan techniek om verschillende redenen niet functioneren. U kunt ons altijd laten weten wat er precies verkeerd loopt en dan zullen we u proberen te ondersteunen bij het voltooien van de betaling.
Wat u zelf kunt doen om veel voorkomende oorzaken uit te sluiten:
- Probeer een ander betaalmiddel
- Controleer of uw aanbieder gaan daglimiet heeft ingesteld.
- Controleer of het door u gekozen betaalmiddel geen storingen heeft.
- Controleer of het saldo toereikend is op het door u gekozen betaalmiddel.